2007-04-30

皱眉头

Another song of mine. Well, actually it's a co-written music.
Allen and I wrote this piece of song at my house within 2 hours. It's kinda easy going song. Enjoy.




皱眉头
作曲:绍伦,David Chin
作词:金光
编曲:David Chin


Verse 1
这次 你没话说
礼物 在我双手
今天是记念曰我早出现
喷上了香水 凉鞋变球鞋


Verse 2
可是 你很倔强
我的 好处不讲
说是怕我骄傲习惯
我却只要你此刻亲一下


Bridge
我知道这 是种浪漫
没伤人的话 就过于平反
但男孩角色 是不一样
我负着让你难忘


Chorus
不说出口 我已经先要懂
不能心疼 看着你皱眉头
你是最爱 如果你选择我
什么叫做难过 我不懂

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...