2007-04-19

RUN

What I'm going to introduce here is a song written by me and another friend of mine. This is my first official song. This is the song that's played in the VIDEO DOTS section. However, this is the bigger video version.

My interpretation of the song is it talks about our life being surrounded our daily worries and chores until we forget about our true self. Often we're so occupied with work and small matters until we've neglected our dream, our origin and our real purpose in life. Sometimes, I think we should really go out alone, leaving all worries behind and reflect upon what we really want.

Hope you guys will enjoy this song as much as I do.



p/s : I'm the one playing the red guitar.

RUN
作曲:David Chin, 宗豪
作词:嘉星
编曲:David Chin


Verse 1
收音机在埋怨 今天的天气预报 彩虹布满天
我假装听不见 不想要太多的誓言 却让自己继续沉淀

蔚蓝的星期天 慢慢的躲进这个 疯狂的夏天
我轻轻闭上双眼 让自己的情绪 蜕变

Pre-Chorus
可能这个世界 没有人 能了解
抛开这一切 开始相信 我的直觉
就这么简单 这一刻 我想飞

Chorus
我要 冲出这片蓝天 单人的旅行
甩掉 烦恼自由自在快乐没有限期
就让 这一夜的星空属于 我自己
让心情 飞跃到 下一个 新世纪

我要 跳出这个城市 慢慢的寻觅
只要 随便说声拜拜就能找回自己
就让 这一秒的回忆留在 我心里
不必再怀疑 这是我最真实 的心情

Verse 2
一个人的房间 今天的电视频道 黑白的画面
我故意看不见 不想要太多的改变 却让自己继续遮掩

没有人的雨天 慢慢的躲进这个 寂寞的季节
有一天你会发现 证明一切不是 幻觉

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...