2009-04-12

Just wanna share with a guys a production that I’m involved a few years back.

This is a song by 2tone (2號旋). Got their permission to post this up.
You can visit their blog here... http://rock2tone.pixnet.net/

This song was featured in a local compilation album… Have you guys will like it..

結束遷就    

詞/ 向榮
曲/ 溫偉杰 向榮
编/ David "dctw" Chin

 

太久了吧      等一通电话得一句回答
  挂断了吗      仿佛像演独角戏吧

  未接电话      留言的信箱已装满了吧
  冷淡了吗      还剩下多久的挣扎

  我曾留住信件      留住你寄给我的幸福和时间
  如今再无空缺      该让我撤除删减

  Im sorry              我逼不得已
  别让我后悔         我不想后退      回首着原位

  Im sorry              我知道你不愿意
  别再有要求         自私的念头      就让一切从挂下了以后
  结束迁就

  没有挣扎      你总是太习惯被动了吧
  就选择吧      决心更换新的号码

我真的好累    你却无所谓    坚持为了谁    到底这
  是你的误会    还是我不对    你卻不理會    是是非非       就当点缀

2 Comments:

  1. savante said...
    You did that? Wow!
    gray-dots said...
    Yar.. I did the music arrangements.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...